Panaszkezelés módja
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon.
Fogyasztói jogvita esetén elérhetőségeink:
1. Vállalkozásunk székhelye: 4531 Nyírpazony, Kabalási u. 38
2. Telefonos panasz bejelentése esetén telefonszámunk: +36-30/ 488-8744 (munkanapokon:08.00-18.00-ig, amennyiben nem vesszük fel a telefont és számkijelzéssel hív természetesen a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot)
3. Amennyiben írásban szeretné felénk jelezni panaszát akkor postai úton a vállalkozásunk székhelyének címére teheti meg vagy email-ban a info@kocsisjanika.hu email címen. (Írásos panasz beérkezése után 3 napon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot a levelében megadott elérhetőségek valamelyikén. Írásos panasz esetén panasza kérjük tartalmazza a vevő nevét, a vásárlás időpontját, a termék megnevezését és a panasz okát.)
Amennyiben panaszát nem tudjuk az Önt is kielégítő módon rendezni az alábbi lehetőségek állnak rendelkekzésére:
1. Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel kapcsolatban akkor kattintson ide!
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor ( neskoinfo@gmail.com ) .